ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ στη νέα ιστοσελίδα μας!

Στην προσπάθειά μας να αναβαθμίσουμε την επικοινωνία μας μαζί σας δημιουργήσαμε μία νέα, πιο ασφαλή, ελκυστική και εύκολη στη χρήση της ιστοσελίδα.


Η νέα μας ιστοσελίδα έχει σχεδιαστεί με την τελευταία έκδοση του wordpress, του πιο δημοφιλούς προγράμματος για δημιουργία ιστοσελίδων και ακολουθεί πιστά τις σχετικές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, ενώ ταυτόχρονα είναι ευανάγνωστη και φιλική προς κάθε είδους κινητή συσκευή.


Εδώ θα βρείτε κάθε πληροφορία που σχετίζεται με τη λειτουργία και τις δράσεις του σχολείου μας, καθώς και άρθρα που έχουν δημοσιευθεί πρόσφατα αλλά και παλαιότερα, αναζητώντας τα στην ανάλογη κατηγορία στη δεξιά πλευρά του μενού.

Αποκριάτικο πάρτι – Ευχαριστήριο προς τον Σύλλογο Γυναικών Μαλβαζία και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το αποκριάτικο πάρτι του σχολείου μας στον προαύλιο χώρο, την Παρασκευή 15 Μαρτίου. Οι μαθητές μας μεταμφιεσμένοι με ευφάνταστες στολές χόρεψαν και διασκέδασαν στον ρυθμό του καρναβαλιού, πήραν μέρος σε διαγωνισμό χορογραφίας και βραβεύτηκαν για την πρωτοτυπία και την οικολογική προσέγγιση της στολής τους.

image 9

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Σύλλογο Γυναικών Μαλβαζία, για τη συμβολή του στην επιτυχία του εορτασμού αυτού, μέσω της πρωτοβουλίας που ανέλαβε να εξασφαλίσει DJ (τον κύριο Στιβακτάκη Βαγγέλη) για τη μουσική επένδυση του πάρτι. Ευχαριστούμε επίσης τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τη διάθεση 4 δώρων, που δόθηκαν ως έπαθλο στους νικητές του διαγωνισμού χορού και μεταμφίεσης και προέρχονται από δωρεά του Πολιτιστικού Συλλόγου Αγίας Μαρίνας.

image 10

Θεατρική παράσταση “Το δάσος της μοναδικότητας”

Οι μαθητές του σχολείου την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024 παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση “Το δάσος της μοναδικότητας”, από την θεατρική ομάδα ‘Μαριονέτες’ με υπεύθυνη την κ. Αμανάκη Μαρία. Την παράσταση παρακολούθησαν ολες οι τάξεις του σχολείου.

Είχαν την ευκαιρία μέσα από την πλοκή της παράστασης να αντιληφθούν και να ευαισθητοποιηθούν στην έννοια της μοναδικότητας, που υπάρχει και οφείλουμε να την αποδεχόμαστε.

image 11

6 Μαρτίου – Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού (bullying)

6 Μαρτίου – Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού

Ο σχολικός εκφοβισμός (bullying) είναι ένα φαινόμενο για το οποίο οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι και μιλούν συχνά στα παιδιά, με σκοπό να τα ενημερώσουν, να τα ενδυναμώσουν και να τα υποστηρίξουν. Ωστόσο κάθε χρόνο την ημέρα αυτή δεν παραλείπουμε να κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά και να εμπλέκουμε τους μαθητές μας σε μία σειρά διαδραστικών δράσεων ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό.

Έτσι και φέτος, την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024, κάθε τμήμα του σχολείου μας αφιέρωσε χρόνο σε δράσεις ενάντια στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού (bullying). Μέσα από την ανάγνωση σχετικών βιβλίων, την παρακολούθηση ειδικών εκπαιδευτικών βίντεο και την ομαδική συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης, οι μαθητές μας προσέγγισαν το φαινόμενο αυτό τόσο από την πλευρά του θύματος όσο και από την πλευρά του θύτη, εντόπισαν τις αιτίες που οδηγούν σε αυτό, τους πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης και τις συνέπειες του φαινομένου σε ψυχολογικό και κοινωνικό επίπεδο. Είπαν ΟΧΙ ΣΤΟ BULLYING, ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ, ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΡΑΓΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ, ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ. Οι σκέψεις και τα συναισθήματά τους αποτυπώθηκαν σε ποικίλες πρωτότυπες δημιουργίες.

image 3

ΣΤ1, Αγγλικά

image 4

Γ3, Αγγλικά

image 5

Ε2

image 6

Ε’ (Γερμανικά)

image 7
image 8

A2

Οι μαθητές του Α1 πρεσβευτές του τόπου τους σε άλλες περιοχές της Ελλάδας

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 1ου Δ.Σ. ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Οι μαθητές του Α1 τμήματος του 1ου Δ.Σ. Αγίας Μαρίνας μας ταξιδεύουν στο Φόδελε!

Αναλυτικότερα, το Α1 τμήμα της πρώτης τάξης του σχολείου μας συμμετέχει φέτος στο Δίκτυο Συνεργατικών σχολείων Ελλάδας και Κύπρου «Ταξιδεύοντας στο χτες. Στο σήμερα. Στο αύριο». Συνοδοιπόροι σε αυτό το ταξίδι είναι οι εκπαιδευτικοί Γκιμπιρίτη Εύα, Πετράκη Μαρία και Εμμανουηλίδου Γεωργία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η δράση μας δημοσιεύθηκε και στην ηλεκτρονική εφημερίδα maleviziotis.gr σε αυτόν τον υπερσύνδεσμο

Μέσα από αυτό το Δίκτυο μαθητές και μαθήτριες διάφορων σχολείων έρχονται κοντά, με στόχο τα ίδια τα παιδιά να γίνουν πρεσβευτές και να γνωρίσουν μέρη της πατρίδας τους σε μαθητές άλλων σχολείων. Οι διαδικασίες ευχάριστες, δημιουργικές και συνεργατικές, ενώ ταυτόχρονα προάγουν τη χρήση πολυμέσων και την αξιοποίηση εργαλείων ψηφιακής εποχής.

Ευχαριστήριο για τον εμπλουτισμό της Σχολικής μας Βιβλιοθήκης

Ευχαριστούμε θερμά τους εκδοτικούς οίκους MM Publications. Burlington και Express Publishing για την άμεση ανταπόκρισή τους στο αίτημά μας για δωρεά αγγλικών λογοτεχνικών βιβλίων, με σκοπό τον εμπλουτισμό της Σχολικής Βιβλιοθήκης του 1ου Δ.Σ. Αγίας Μαρίνας.

image 6

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25

Για την εγγραφή στην Α Δημοτικού

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2018 έως και 31-12-2018.

Β. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 α του άρθρου 7 του Π.Δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘ (Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016). «Η αναζήτηση μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool» πραγματοποιείται από το σχολείο εγγραφής με βάση τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4. όνομα μητέρας 5. ημερομηνία γέννησης. Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι προς εγγραφή μαθητές στο ίδιο σχολείο έχουν και τα πέντε (5) στοιχεία ίδια, θα πραγματοποιείται ταυτοποίηση με επιπλέον στοιχεία που θα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας, όπως είναι η διεύθυνση κατοικίας. . Σε περίπτωση που προκύπτει για οποιονδήποτε λόγο αλλαγή στα στοιχεία του μαθητή, πριν ή και μετά την εγγραφή του σε σχολική μονάδα της χώρας, ο γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να ενημερώνει ως προς την αλλαγή αυτή τον οικείο Δήμο στον οποίο είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής. Ο Δήμος ολοκληρώνει την επικαιροποίηση των εν λόγω στοιχείων στο ΟΠΣΕΔ και στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας οφείλει να ενημερώσει τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας σχετικά με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, ώστε ο Διευθυντής να αντλήσει τα καινούρια στοιχεία από το Πληροφοριακό Σύστημα «myschool».

Σας ενημερώνουμε ότι αρκετές φορές το πληροφοριακό σύστημα δε μας επιτρέπει την πρόσβαση και αναγκαστικά θα πρέπει να μας παραδώσετε εσείς το πιστοποιητικό γέννησης. Αυτό τουλάχιστον είχε παρουσιαστεί ως σφάλμα του συστήματος τα προηγούμενα χρόνια σε πολλές περιπτώσεις.

β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 7 του Π.Δ 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’
25).

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (Α.Δ.Υ.Μ.).

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας. Συνιστάται, οι Διευθυντές/τριες – Προϊστάμενοι/ες των Σχολικών Μονάδων όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο, προκειμένου οι αιτήσεις εγγραφής να υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο στο σχολείο που ανήκουν οι μαθητές/τριες σύμφωνα με τα όρια της σχολικής
περιφέρειας (άρθρο 5 ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του Ν. 4559/2018 (Α’ 142).

ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας για την εγγραφή του/της στο Δημοτικό.

Το Πιστοποιητικό Φοίτησης στο Nηπιαγωγείο εκδίδεται με τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων (15 Ιουνίου 2024) και διαβιβάζεται αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο εγγραφής του/της μαθητή/τριας.
Στις περιπτώσεις που ο/η μαθητής/τρια θα συνεχίσει τη φοίτησή του σε σχολείο του εξωτερικού και η αποστολή του Πιστοποιητικού Φοίτησης καθίσταται δύσκολη ή αδύνατη, το Πιστοποιητικό παραδίδεται στο γονέα ή στον κηδεμόνα, ο οποίος υπογράφει βεβαίωση παραλαβής.

Επίσης παραδίδεται στο σχολείο Διάγνωση ΚΕ.ΔΑ.Σ.Υ εάν αυτή υπάρχει ή διάγνωση άλλου φορέα δημόσιου ή ιδιωτικού. Στόχος είναι πάντα η καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών του μαθητή με το τμήμα ένταξης ή αίτημα παράλληλης εφόσον καταγράφεται στη διάγνωση.

Εγγραφές πραγματοποιούνται στη σχολική μονάδα από τις 11:00 πμ έως 13:00 μμ . Δεν απαιτείται ραντεβού.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Γνώσεις, εμπειρίες και ψυχαγωγία για τους μαθητές του Μαλεβιζίου
Μια πολυεπίπεδη επίσκεψη στην Αθήνα για την ΣΤ του 1ου Δημοτικού Αγίας Μαρίνας

image

Υπό το φως της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς, οι μαθητές από το 1ο Δημοτικό σχολείο Αγίας Μαρίνας απόλαυσαν μια αξέχαστη, εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα.

Η αρχαία πόλη ανέδειξε τον πολιτισμό μέσα από την επίσκεψη στην Ακρόπολη, όπου η ιστορία ζωντανεύει μέσα από τα μνημεία της. Οι μαθητές αποκόμισαν γνώσεις για την αρχαία Ελλάδα και την ελληνική μυθολογία.
Επιπλέον, η επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο τους επέτρεψε να εξερευνήσουν αρχαιολογικούς θησαυρούς και να κατανοήσουν βαθύτερα την πορεία του πολιτισμού. Μέσα στους ανακαινισμένους χώρους, ανακάλυψαν τη συνύπαρξη της ιστορίας και της σύγχρονης τέχνης.

image 2
image 1

Η εκδρομή περιελάμβανε επίσης επίσκεψη στη Βουλή, σε εκπαιδευτικά κέντρα, προσφέροντας ενδιαφέροντα εργαστήρια και δραστηριότητες που ενίσχυσαν την μάθηση μέσα από διαδραστικές εμπειρίες. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν από τη δυνατότητα να συμμετάσχουν ενεργά και να διευρύνουν τις γνώσεις τους.

Οι μαθητές απόλαυσαν μια μοναδική θεατρική εμπειρία παρακολουθώντας την παράσταση “Τα ψηλά Βουνά” του Ζαχαρία Παπαντωνίου σε σκηνοθεσία της Ειρήνης Ιακώβου, στο θέατρο «Ακροπόλ». Η παράσταση ενέπνευσε με τη βαθιά της πλοκή και πλούσια σκηνοθεσία, συνδέοντας για μια ακόμη φορά τους μαθητές με το περιβάλλον και την προστασία του, καθώς παράλληλα ανέδειξε βαθιές ανθρώπινες αξίες προσφέροντας στους μαθητές ένα εκπληκτικό θεατρικό ταξίδι.

image 3

Η εξαιρετική φιλοξενία του θεατρικού χώρου πρόσθεσε στην θετική εμπειρία των μαθητών. Από την είσοδο τους μέχρι την έξοδό τους, η εξυπηρέτηση ήταν άψογη, δίνοντας έναν επιπλέον χαρακτήρα πολυτέλειας στην εκδρομή τους.
Η αναμνηστική στιγμή της βραδιάς ήρθε όταν το σχολείο απέκτησε αυτόγραφο από τον πρωταγωνιστή ηθοποιό κύριο Γιώργο Γιαννόπουλο, δίνοντας στους μαθητές μια μοναδική συλλεκτική αξία στην εμπειρία τους. Τα «Ψηλά Βουνά», μαζί με τη φιλοξενία και τη συναρπαστική υπογραφή, αφήνουν μια ανεξίτηλη σφραγίδα στη μνήμη των μαθητών, εμπνέοντάς τους να αναζητούν πάντα τον καλλιτεχνικό και πολιτιστικό πλούτο.

image 4
aheg3req1
klcfswzc1

Η εκδρομή στην Αθήνα δεν ήταν μόνο μια ευκαιρία για μάθηση, αλλά και για διασκέδαση. Οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια μοναδική μουσική βραδιά με λαϊκά και παραδοσιακά μουσικά κομμάτια.

wmv1ra5l2

Σε έναν φιλόξενο χώρο στου Ψυρρή, η μουσική βραδιά περιελάμβανε ζωντανές εκτελέσεις από τοπικούς καλλιτέχνες, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να εκτιμήσουν την ποικιλία του ελληνικού πολιτισμού. Οι ρυθμοί της λαϊκής μουσικής παρέσυραν το κοινό, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα γεμάτη χαρά και ενέργεια.
Οι μαθητές χόρεψαν και τραγούδησαν, ενώ οι παραδοσιακοί ρυθμοί ξεσήκωναν το κέφι σε υψηλά επίπεδα.
Στο τέλος της βραδιάς, οι μαθητές αντέδρασαν με ενθουσιασμό και ικανοποίηση, διατηρώντας ζωντανές τις αναμνήσεις αυτής της διασκεδαστικής εμπειρίας στην καρδιά τους.

image 5

Τελικά, η εκδρομή αυτή δεν ήταν απλώς μια ευκαιρία για μάθηση, αλλά και μια εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη στους μαθητές.
Όπως είπαν, « Ήταν η καλύτερη εκδρομή της ζωή τους και θα τη θυμούνται για πάντα!»

wkbqayzm11
icx9zald11

Κείμενο Μαρία Στεφανάκη ΣΤ1

Συμμετοχή των μαθητών της ΣΤ’ τάξης στη δράση “Κρητικό Περιβάλλον και Διατροφή’

Την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου τα παιδιά της ΣΤ τάξης του σχολείου μας, συνοδευόμενα από τους εκπαιδευτικούς Στεφανάκη Μαρία, Πετράκη Μαρία και Χρήστο Δώδη, έλαβαν μέρος στη δράση “Κρητικό Περιβάλλον και Διατροφή”, που πραγματοποιήθηκε στο ΕΛΜΕΠΑ, με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών του νομού Ηρακλείου σε θέματα που αφορούν το Κρητικό Περιβάλλον και την Κρητική Διατροφή.

diatr1

Μέσα από σύντομες εισηγήσεις οι μαθητές μας ενημερώθηκαν για την ιδιατερότητα του φυσικού περιβάλλοντος του νησιού μας (κλιματικοί και γεωφυσικοί παράγοντες, κρητική χλωρίδα), καθώς και για το πώς αυτό διαμόρφωσε το διεθνώς γνωστό για τα οφέλη του στην ανθρώπινη υγεία πρότυπο της Κρητικής Διατροφής.

diatr2
diatr4

Αλληλοεπίδρασαν με συνομήλικους τους από άλλα σχολεία του νομού αναφορικά με τις καθημερινές διατροφικές τους επιλογές, έλαβαν μέρος στην 1η γιορτή εσπεριδοειδών του ΕΛΜΕΠΑ και περιηγήθηκαν στο αγρόκτημα του ΕΛΜΕΠΑ, όπου ενημερώθηκαν για την πρωτοποριακή μέθοδο καλλιέργειας που εφαρμόζεται, την “υδροπονία”, καθώς και για τη διαδικασία της κομποστοποίησης.

diatr3

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την Δρ Χριστοφορίδη Ειρήνη (Προϊσταμένη Φυτικής Παραγωγής) για την πρόσκληση και την άρτια οργάνωση της δράσης.

5o Τεύχος Εφημερίδας του ΣΤ2

Τα παιδιά του ΣΤ2 και ο εκπαιδευτικός τους Χρήστος Δώδης παρουσιάζουν το 5ο τεύχος της εφημερίδας τους με θέμα “ΑΘΗΝΑ”.

Ακολουθήστε το σύνδεσμο για να ενημερωθείτε.

https://chriswritingsonthewall.blogspot.com/2024/02/5.html?view=flipcard